samsung cep telefon şifresini format atmadan kırma



























cep telefon şifresini kırmak için telefonun bir önceki şifresini bilmek gerekiyor
cep telefonun ilk şifresi 8 tane(00000000) da söyleceğim işlem olmaz

örnek: şifre 12345 ise bu şifrenin arasına numara koymak lazım ilk baş ve en son hariç her yere rakam koyabilirsiniz 1 ile 2 arasına 1 koyabilirsiniz 2 den sonra 3 geliyor bu yüzden 3den sonraki bir önceki tek sayı 1 oldugundan 1 koyuyoruz 3 ün yerinde 1 olsaydı 1 koyardık
sırayla deneyeceksiniz 2 ile 3 arasına 2 koymalısınız


bu işlem samsung cep telefonlarından d600 de daha kolay oluyor benim cebim d600 ben şifremi girmeden bir önceki şifremin arasına rakam koyarak denedim oldu UNUTMAYIN BİR ÖNCEKİ ŞİFREYİ BİLMEK LAZIM

bu sayıların arasına 2 sayı koyduğumuzda işimiz daha da zorlaşır


onun için rakamı tek seferde tahmin etmelisiniz

bu işlemi ben denedim oldu inşallah sizde de olur ben bunu samsungmobile den aldığım yardımla yaptım

yapamazsanız bu adrese a_rd_a35@hotmail.com yazın

NOT:bu işlem her zaman olmayabilir ve bütün samsung cep telefonları içindir
şifreyi girdikten sonra bu şifre bir daha geçerli olmaz ancak birkaç sefer sonra olabilir
bir teşekkür yeter

Hiç yorum yok: